zizizonmsp

Alla inlägg under maj 2012

Av Ziziz Mizziz - 27 maj 2012 10:21

Idag så är jag superglad! 

Igår var det Euruvision Song Kontest! (stavning) 

Loreen van! YIPPIE! 

Sedan idag så gick Snowy (se bild nedan) upp i lvl 5! YIPPIE! 

Idag är det morsdag! Vi ska ut med båten och lite sånnt!

Det kanske kommer upp en till irl bild! Spännande! ;) 

Nää skoja om att det var spännande då! ;)

Ja dagens oufit är den samma som igår! 

Och en liten bild på duktiga snowy som har gått upp i lvl 5!  


Ni får ha det så bra!

See yahh!

       

Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 19:33

♥♥♥♥♥♥JUSTIN!♥♥♥♥♥♥

See yahh!

   


Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 19:21

build animated gif

Nya animeringar!

Ny bakrund!

Själv tycker jag att temat är rätt nice! ;)


See yahh!

   


Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 17:33

Idag var dagen då snowy kom till världen! Jag älskar henne otroligt mycket! Jag älskar Larry ovkså såklart jag älskar alla mina djur! Snowy är en liten krabat som är i lvl 4!

SNOWY!♥   här är lite bilder!  

  YEYY FÖR LVL 4!


See yahh!

 

Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 16:39

   Glömde att lägga ut dagens look!

I vilket fall här kmr dagens look!


See yahh!

 

Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 16:31

   ÄNTLIGEN HAR MIN DATA FÅTT INTERNETT! :D YIPPIE!

Nu kan jag ta bilder på datan och göra riktiga headers! Wiiiihooooooooo!

See yahh!


Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 12:30

- Ett leende betyder inte alltid att man är glad, utan du är stark nog att le även om det gör ont! 



PS. I LOVE YOU JUSTIN BIEBER! ;)


See yahh! ;)

 

Av Ziziz Mizziz - 26 maj 2012 11:25

FÖRLÅT!

Jag är dålig på att blogga jag vet! Men jag har fixat så mkt med designen och den här var inte ens tillräckligt bred men nu skret jag i det nu nu bloggar jag istället! Det har kommit upp en ny ruta : beställ en header! 

Läs den.

Idag är det 19 dagar kvar till sommarlovet! Fett chilli dill!

Jag har faktiskt vart sjuk i 5 dagar så jag har inte orkat blogga heller!

Ja, vet ni nåt program som man kan spela in filmer på datorn?

Maila mig, kommentera eller skriv i frågerutan!

Mail : zizizblogg@hotmail.com

Ni får ha det bra!

see yahh!

   

Välj språk!

Bild på mig från Msp! :)

 

~

Comments

Klockan !

-

Gästboken

,

Beställ design!

Här på min lilla blogg kan du beställa en design som kostar en auto! Du får själv bestämma precis hur den ska se ut! ;) Om du vill beställa en design mailar du mig :

zizizblogg@hotmail.se så tar jag emot din beställning och börjar arbeta med designen.. Det kan ta upp till 2 dagar ifall jag inte har tid till att sitta vid datorn! Men som sagt det tar inte mer än 2 dagar! 

Hoppas att du checkar min blogg! 

See yahh! 

 

.

Hej! Ziziz här...
Skriver om ja, lite allt möjligt. Mogen för att va liten.. Otroligt tråkig..Snäll tycker jag väll? Aoop Fortsätt gärna att checka bloggen.. Hope you enjoy it!
Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator

.

 

En bild på min älskade snowy!

 

Älskar henne!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min nya design?
 Ja!
 Nej!
 Vet inte!

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Om mig

 

Besöksstatistik

Länkar

muspekare

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards